Neurographic Art

Hai,

 Neurographic Art !

Pernah dengar tak Neurographic Art ? Rasanya masih asing di Malaysia. Mungkin kita pernah nampak tetapi kita tak pernah ambil peduli.

Saya juga baru menemui dan ambil tahu pasal perkara ini. Setelah meneliti dan menonton beberapa video berkaitan neurographic art, saya cuba menghasilkannya.

Hasil kerja pertama saya menggunakan pen dakwat hitam.


Hasil kerja kedua saya menggunakan perisian Affinity Designer.



Neurographic Art merupakan satu hasil seni bebas seakan akan doodle. Pelukis bebas meluahkan idea menggunakan menggunakan unsur garisan. Lukisan ini banyak menggunakan unsur rupa organik yang menyerupai rupa saraf saraf yang terdapat pada tubuh manusia. Warna yang digunakan kebanyakkannya adalah warna warna lembut dan tenang. Emosi pelukis boleh dilihat dengan jelas pada lukisan mereka.


 
Saya akan update hasil kerja saya.

0 comment... add one now